Facebook

czwartek, 6 września 2012

Tramezzino z jajkiem, sałatą i majonezem

Człowiek uczy się całe życie.
 
Kuchnia włoska, jak juz wspominałam, to moja ulubiona kuchnia śródziemnomorska.
Wydawało mi się, że wiem o niej bardzo dużo, a jednak ktoś mnie ostatnio zaskoczył.
 
A mianowicie Evi z Gotuj z Evi.
Zorganizowała na Mikserze akcję kulinarną Tramezzino czyli Włoska Kanapka.
I tym samym poznałam nazwę tych świetnych przekąsek, którymi zajadałam się przed laty we Włoszech.
 
 
 
Składniki:
pszenny chleb tostowy (w oryginalne tradycyjny chleb na tramezzini)
sałata (u mnie lodowa)
jajko
majonez
sól, pieprz
 
Wykonanie:
Jajko gotuję na twardo i kroję w plasterki.
Z pieczywa tostowego odkrawam brązową skórkę.
Kromkę smaruję majonezem.
Rozkładam sałatę i plasterki jajka.
Doprawiam solą i pieprzem.
Dodaję małe kleksy majonezu na jajka.
Kanapkę przykrywam drugą kromką i lekko dociskam.
 
Mozna schłodzić w lodówce lub podać odrazu.
 
I gotowe!
 

 
 
Tramezzini - czyli włoska kanapkaSmakołyki na pikniki
Kanapki, kanapeczki!



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)